پيام تسليت
دفتر اتحاديه حمايه افغانها دفتر اتحاديه حمايه افغانها

با کمال تاسف و درد اطلاع حاصل شد که یکی از کادرهای مجرب حزبی و دولتی محترم محمود بریالی که از جمله حامیان صلح و دموکراسی و یکی از مردمان با فضل و دانش که کار کردهای ایشان به عنوان نمونه و سر مشق تا الحال در دلها ماندگار است، به رحمت ایزدی پیوستند.

مرحوم محمود بریالی که وظایف بس مهم و ارزشمندی را در سطح دولت و حزب بدوش داشتند، همواره با حسن نیت و وجه احسن و با تینت پاک با کمال علمیت و اهلیت از مسوولیت روزنامه حقیقت انقلاب ثور شروع تا معاونیت اول صدر اعظم و یکی از منشیان برجسته و با خلاق کمیته مرکزی حزب وظایف را پشت سر گذاشتاندند.

اگر به زنده گی نامه او نظر بیاندازیم سرف نظر از افکار و عقاید سیاسی اش، مردی بود مطین با فرهنگ و منزه که تمام مبارزاتش بازتاب دهنده درد و رنج ملت رنج دیده کشور ما بود.

شکی نیست که ایشان جسماً وجود ندارند ولی کار آیی و متانت ایشان بخاطر صلح و آزادی، ترقی و دموکراسی در کشور همواره و همیشه با نام نیک و جاودان نگهداری خواهد شد.

 

روح ایشان شاد

 

 

اتحادیه حمایه افغانها مقیم در کشور قزاقستان ابراز تسلیت و همدردی خود را برای تمام باز ماندگان و خانواده ایشان ابراز نموده و برای باقی خانواده آرزوی طول عمر و صحت از بارگاه ایزد متعال خواهان است.

 

 

احمد الله وستوک

مسوول اتحادیه حمایه افغانها

                  

 

 


December 14th, 2006


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها